Ważna informacja dotycząca zamknięcia Administracji
Szanowni Państwo.
Z powodu pandemii koronawirusa, mając na uwadze troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych Pracowników, informujemy, iż od 8 października 2020 r. do odwołania wszystkie Administracje będą zamknięte. Większość spraw będzie można załatwić za pośrednictwem poczty elektronicznej, kontaktując się telefonicznie lub wrzucając swoje wnioski, pisma, zapytania do skrzynek na listy zlokalizowanych przy wejściu do budynku Administracji.
Jednocześnie informujemy, iż w najbliższych dniach wykonujemy wyłącznie naprawy awaryjne. W przypadku wystąpienia w lokalu sytuacji awaryjnej, jeżeli wizja okaże się niezbędna, będziemy się z Państwem kontaktować i ustalać indywidualne procedury, minimalizujące ryzyko zakażenia koronawirusem. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco. Przepraszamy za niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie. Zadbajmy wspólnie o zdrowie nas i naszych bliskich.
Poniżej podajemy dane kontaktowe do Administracji:
ADM Tarnowskie Góry, ul. Kościuszki 11
32 285 22 13
admtg@mtbstg.pl
pon. 9:00-17:00
wt.-pt. 7:00-15:00
ADM Zabrze, ul. Opolska 15
32 271 94 21
admz@mtbstg.pl
pon. 7:00-17:00
wt.-pt. 7:00-15:00
ADM Miasteczko Śląskie, ul. Srebrna 24
32 288 93 73
admmsl@mtbstg.pl
pon. 9:00-16:30
wt.-pt. 8:00-14:00
ADM Zarząd Nieruchomości Tarnogórskich, ul. Gliwicka 17
32 768 84 70
zntadm@mtbstg.pl
pon. 9:00-17:00
wt.-pt. 8:00-15:00